Etsi

Bisnode Display Advertising

Merkityksellisyyttä ja tehoa mainontaan sosiaalisessa mediassa

Tavoita oikea kohderyhmä oikeaan aikaan Facebookissa ja Instagramissa

  • Yksilökeskeistä ja käytökseen perustuvaa dataa
  • Kohdennus kotitalouksiin
  • Tietoa elämänvaiheesta, koulutustasosta ja tulotasosta
  • Monipuolista kuluttajadataa Bisnodelta
  • Ratkaisu mainontaan sosiaalisessa mediassa
"Bisnodella on valtavasti uniikkia dataa. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme markkinoida ihmisille, jotka ovat aidosti potentiaalisia asiakkaita."

"Bisnodella on valtavasti uniikkia dataa. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme markkinoida ihmisille, jotka ovat aidosti potentiaalisia asiakkaita."

Jonas Lif CRM Manager International Motors

Lopeta rahan tuhlaaminen. Targetoi vain juuri oikeisiin kohderyhmiin.

Väärälle kohderyhmälle mainostaminen on ajan hukkaa. Bisnode Direct Display Advertisingin avulla kohdennat mainontaa vain sopiville segmenteille eri kanavissa.

Haluatko kuulla lisää?

Autamme sinua mielellämme löytämään sopivan ratkaisun tarpeeseesi. Täytä vain tietosi ja otamme sinuun pian yhteyttä!

Lue tietosuojaselosteemme

Tai soita meille: 

+358 9 27 27 02333


Datavetoisuus parantaa mainontasi osuvuutta

Cartoon-Frau im Cowboy-Outfit und Lasso

Määrittele kohderyhmäsi

Yhdistä omaa asiakasdataasi, Bisnoden dataa ja Facebookin dataa. Tulos? Tarkat kohderyhmät, jotka nostavat markkinoinnin tuottavuutta ja auttavat sinua keskittymään kasvuun.

Miksi Bisnode Direct Display Advertising?

 
Reaaliaikainen pääsy big data-analytiikkaan
 
Parempaa asiakasymmärrystä monipuolisen datan avulla
 
Äärimmäisen tarkat ja tehokkaat kohderyhmät
 
Kohdenna mainontaa vain haluamillesi kohderyhmille

Saat kaiken tämän:

  • Oma datasi + Bisnoden data + Facebookin data
  • Käyttäjäystävällinen käyttöliittymä
  • Bisnoden standardisegmentit
  • Räätälöidyt kohderyhmät
  • Kohderyhmän valinta verkkopalvelussa
  • Kohderyhmät käyttöösi Facebookin Business Managerin kautta
  • Kahden kosketuspisteen kampanjat konversion kehittämiseksi
  • Kampanjan tulosten mittaaminen sekä yksilön että kotitalouden tasolla
  • Pay per impression (PPI)
  • Ei vaadi teknistä Facebook tai Instagram osaamista
  • Bisnoden data-analyytikoiden tuottamat edistykselliset analyysit
  • Räätälöity segmentointi
  • Omnichannel kohdennus
  • Näyttötiheyden rajoittaminen eri kanavissa hukan minimoimiseksi

Katso asiakastarinamme – International Motors

300 % enemmän kvalifioituja liidejä

In the automAutoalalla on tyypillistä pelata varman päälle, kun kyse on datasta. International Motorsin CRM-päällikkö Jonas Lif halusi kuitenkin pohjata päätöksensä varmempaan tietoon asiakashankinnan kehittämiseksi. Bisnoden avulla hän kehitti tarkemman kohdennusprosessin online-mainontaan. Tulos? Kvalifioitujen liidien määrä kolminkertaistui.

Lue lisää

Haluatko kuulla lisää?

Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian: 

Lue tietosuojaselosteemme