Bisnode Direct Display Advertising

Onnistu Facebook- ja  Instagram-mainonnassa

Tavoita juuri oikea kohderyhmä paremman asiakasymmärryksen avulla

Tavoita juuri oikea kohderyhmä paremman asiakasymmärryksen avulla

Osuvuutta sosiaalisen median kampanjoihin

Ihmiset ovat kyllästyneitä epärelevantteihin mainoksiin sosiaalisessa mediassa. Datavetoisella markkinoinnilla opit ymmärtämään kohderyhmääsi paremmin, luot mainoksillesi sopivan kontekstin ja mikä parasta - saat samalla näyttömäärällä parempia tuloksia.

Miten se toimii?

Miten se toimii?

Bisnode Direct Display Advertising -ratkaisun avulla otat maksimaalisen hyödyn irti Bisnoden datasta, omasta datastasi sekä Facebookin datasta. Näin varmistat, että sinulla on juuri oikeat tiedot digimainontabudjettisi optimoimiseksi ja nostat some-kampanjasi aivan uudelle tasolle.

Reaaliaikaisen big data analytiikan avulla luomme tarkat ja täsmälliset kohderyhmät jokaiseen asiakkaan elinkaaren vaiheeseen. Saat kohderyhmät käyttöösi sekä Facebook- että Instagram-kampanjoita varten.

Parempia tuloksia tehokkaasti

Parempia tuloksia tehokkaasti

  • Paranna kohdennusta hyödyntämällä sekä Bisnoden kuluttajadataa, omaa dataasi että Facebookin dataa.
  • Ota kohderyhmät nopeasti käyttöösi suoraan oman Facebook Business Managerin kautta.
  • Tehosta sekä Facebook että Instagram kampanjoittesi kohdennusta ja tavoita juuri haluamasi asiakkaat ja potentiaalit.
Tehokasta kohdentamista analytiikan avulla

Tehokasta kohdentamista analytiikan avulla

  • Omnichannel-kohdennus
    • Tavoita sama kohderyhmä useassa eri kanavassa kampanjoiden tuloksellisuuden maksimoimiseksi
    • Parempi konversio double-touch kampanjoiden avulla

  • Dataa juuri oikeista ihmisistä
    • Käytä omaa dataasi, Bisnoden dataa sekä kumppaneiden dataa anonyymeistä laitteista kerätyn tiedon sijaan. Näin kohdennat mainoksia juuri oikeille ihmisille.
  • Ota hyöty irti analytiikasta
    • Hyödynnä Bisnoden analytiikkaosaamista ja luo täydelliset kohderyhmät jokaiseen tarkoitukseen.
    • Laadi mediasuunnitelmat ilman arvailuja.
  • Mittaa ja kehitä
    • Mittaa kampanjoiden vaikutuksia eri kanavissa sekä henkilötasolla että kotitalouksien tasolla vertaamalla näytettyjä mainoksia sekä esim. CRM-järjestelmässäsi näkyviä konversioita
    • Vältä virheelliset johtopäätökset

Nosta some-mainontasi uudelle tasolle!

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.