Etsi

Bisnode Business Contacts

Kuinka moni liideistäsi todella johtaa kauppaan?

Yli 40 miljoonaa kontaktia 21 Euroopan maasta - Tunnista parhaimmat prospektit!
 
  • Aina ajantasaista yritysdataa
  • Uniikki yritys-ID yhdenmukaistaa eri järjestelmissä olevan tiedon
  • Suora toimitus API-integraation kautta
  • Yli 35 miljoonaa yritystä ja 41 miljoonaa työmaata
  • GDPR-vaatimustenmukaista yritysdataa
  • Taloudelliset tiedot sisältäen päätöksentekijät
"Yhtäkkiä saimme datan verifioimia liidejä, joita sekä myynti että markkinointi pystyivät työstämään."

"Yhtäkkiä saimme datan verifioimia liidejä, joita sekä myynti että markkinointi pystyivät työstämään."

Ulrika Linné Åqvist CMO Esri Sverige

Ei enää asiakassuhteisiin liittyvää arvailua

Bisnode Business Contactsin kautta saat reaaliaikaista dataa mistä tahansa eurooppalaisesta B2B-yrityksestä. Yhdistä se oman datasi kanssa ja saat tarkkaa ja puhdasta dataa milloin vain – ilman duplikaatteeja. Ei enää arvailuja, vaan tehokkaampaa markkinointia ja nopeampaa myyntiä.

Haluatko kuulla lisää?

Autamme sinua mielellämme löytämään sopivan ratkaisun tarpeeseesi. Täytä vain tietosi ja otamme sinuun pian yhteyttä!

Lue tietosuojaselosteemme

Tai soita meille: 

+358 9 27 27 02333


Lopeta kylmien liidien jahtaaminen

Bunte waagerechte digitale Linien

Epätarkan datan ongelma

Joka vuosi: 29 % yrityksistä muuttaa ja niiden osoite vaihtuu, 25 % yrityksistä saa uuden nimen ja 40 % yhteyshenkilöistä siirtyy toisiin tehtäviin ja saa uuden tittelin. Kun liiketoimintakenttä on jatkuvassa muutoksessa, tuloksena on valtavia epätarkkuuksia sisältävä asiakasrekisteri. Tämä aiheuttaa matalaa konversiota. Nimittäin aikaa ja rahaa käytetään sellaisten liidien jahtaamiseen, jotka eivät koskaan tule ostamaan. Huonoja päätöksiä syntyy huonon datan pohjalta. Ratkaisu on suora pääsy ajantasaiseen ja tarkkaan eurooppalaiseen yritysdataan.

 

Abstrakte Zielscheibe mit Pfeil in der Mitte

Anna myynnille ja markkinoinnille mahdollisuus nähdä keitä asiakkaasi todella ovat

Korkealaatuinen data yrityksistä ja päättäjistä ei johda pelkästään minimaaliseen määrään inhimillisiä virheitä, vaan auttaa sinua analysoimaan omaa asiakaskantaasi tarkemmin ja ymmärtämään mitä yhteistä tuottoisimmilla asiakkaillasi on. Tuloksena luot teräviä kohderyhmiä myynnin ja markkinoinnin tarpeisiin. Lisäksi pystyt käyttämään kohderyhmiä monikanavaisesti omien tarpeittesi mukaan.                  
Blaues Auge in Nahaufnahme

Väsyttävätkö datasiilot ja tehottomuus?

Älä tuhlaa aikaa ja resursseja useiden eri datalähteiden hallintaan eri puolilta Eurooppaa. Meidän kautta saat vain yhden – tämä tarkoittaa yhtä hinnoittelua, yhtä yhteyshenkilöä, yhtä datan toimitusta ja yhtä datastruktuuria, täysin ilman duplikaatteja. Kun asiakasrekisterisi on putsattu ja rikastettu, myyntisi ja markkinointisi näkevät keitä asiakkaasi todella ovat. Näin työtunnit voidaan keskittää siihen, mitä he osaavat parhaiten – nimittäin myyntiin!

Miksi valita Bisnode Business Contacts?

 
Maksimoi markkinointisi tuotto ajantasaisella asiakasdatalla
 
Suora pääsy laadukkaaseen dataan mahdollistaa tehokkaan myyntiprosessin
 
Datamme on vaatimustenmukaista - joten niin olet sinäkin käyttäessäsi sitä
 
Moderni rajapinta ja laajin eurooppalaisen yritysdatan kattavuus

Saat kaiken tämän:

  • Eurooppalaista yritysdataa kattaen 21 maata
  • Monitoroituna ja päivitettynä
  • Reaaliaikainen verifiointi
  • Päivitetty katsaus asiakkaisiin ja prospekteihin
  • Yhteinen struktuuri markkinoinnin ja myynnin toimenpiteille
  • Sujuva asiakkaiden onboardaus on- ja offline
  • Tietoa mm. työmaista, työntekijöistä ja päättäjistä
  • Prediktiiviset liikevaihtoa, kasvua, riskiä ja työllisyyttä kuvaavat muuttujat
  • Tarkkaa ja puhdasta dataa – ilman duplikaatteja
  • Uniikki yritys-ID
  • Suora toimitus API-integraation kautta
  • Kaikki taloudelliset perustiedot
  • Liidien tunnistus CRM-järjestelmässäsi
  • Rikastettua yritysdataa

Katso asiakastarinamme – Esri Sweden

Tarkka prospektilista johti dramaattiseen kasvuun uusien asiakkaiden määrässä

Kun teknologiayhtiö Esri Sweden huomasi, etteivät myyntitapaamiset tuoneet riittävästi uutta kauppaa, päätti yritys muuttaa toimintatapaansa. Se siirsi mutu-tunteen sivuun ja päätti luottaa myynti- ja markkinointiprosessien kautta tulevaan dataan.

Lue lisää

Haluatko kuulla lisää?

Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian: 

Lue tietosuojaselosteemme

Haluatko kuulla lisää?

Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian: 

Lue tietosuojaselosteemme