Account Based Marketing
Nappaa paras potentiaali kohdennetulla markkinoinnilla ja myynnillä
- Ajantasainen tieto asiakkaiden ja organisaatioiden online-käyttäytymisestä
- Tunnista kannattavimmat asiakkaat ja kohdista markkinointi tehokkaasti
- Optimoi markkinoinnin ROI ja mainosbudjetti
- Terävöitä viestintääsi asiakasymmärryksellä Rakenna kestäviä asiakassuhteita
- Account-based marketing -kampanjat kätevästi palveluna
Lopeta rahan tuhlaaminen
Kohdista B2B-mainonta vain sellaisiin asiakkaisiin ja prospekteihin, jotka ovat valmiita ostamaan ja keskustelemaan kanssasi. Bisnoden Account Based Marketing ratkaisun avulla optimoit mainosbudjettisi ja parannat markkinoinnin ROI:ta.
Haluatko kuulla lisää?
Autamme sinua mielellämme löytämään sopivan ratkaisun tarpeeseesi. Täytä vain tietosi ja otamme sinuun pian yhteyttä!
Tai soita meille:
+358 9 27 27 02333Syvennä asiakassuhteita ja kiihdytä kasvua

Kestävää, kannattavaa kasvua vahvojen ja pitkäkestoisten asiakassuhteiden kautta
Account based marketing on ajattelutapa ja menetelmä, jossa keskitytään yksittäisten asiakkaiden päätöksentekoprosessiin Aloita analysoimalla asiakasdatasi ja päätä ne asiakkaat, joille haluat kohdentaa mainontaa. Vaikuta heihin personoidulla viestinnällä juuri oikeissa mainoskanavissa. Analysoi tulokset ja kehitä markkinointitoimenpiteittäsi tulosten perusteella.
Miksi valita Account Based Marketing?
Varmistat brändisi top-of-mind -tunnettuuden
Saat kaiken tämän:
- Huipputason account-based marketing osaaminen
- Asiakkaittesi online-käyttäytymisen analysointi
- Potentiaalisten asiakkaittesi online-käyttäytymisen analysointi
- Mainoskampanjoittesi hallinta
- Pääsy VICS online-työkaluumme
- Reaaliaikainen raportointinäkymä
- Valituille asiakkuuksille kohdistetut display-mainokset
- Näkyvyys suurilla mediasivustoilla valituille asiakkuuksille
- Myynti- ja markkinointitavoitteisiisi perustuvat suorituskykymittarit
Haluatko kuulla lisää?
Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian:
Haluatko kuulla lisää?
Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian: