Webinaari

Asiakaskokemus ja analytiikka

Asiakasymmärryksellä personoituja palvelukohtaamisia

Ilmoittaudu ja varaa paikkasi!

Opi tuntemaan asiakkaasi ja rakenna personoituja asiakaskohtaamisia

Asiakaskokemus on tänä päivänä yksi yrityksen merkittävimmistä kilpailutekijöistä. Erinomainen asiakaskokemus johtaa nimittäin parhaimmillaan korkeaan asiakasuskollisuuteen, liikevaihdon kasvuun sekä kustannussäästöihin eri puolilla organisaatiota.

Asiakkaiden odotusten kasvaessa jatkuvasti, joutuvat yritykset johtamaan asiakaskokemusta aiempaa haastavammassa ympäristössä. Usein pelkkä transaktionaalinen mittaaminen ei enää riitä, vaan yritysten on todella opittava tuntemaan omat asiakkaansa.

Tässä webinaarissa Bisnoden asiakaskokemusratkaisuiden asiantuntija Petteri Miettinen kertoo miten analytiikka ja asiakasymmärrys auttavat nostamaan asiakaskokemuksesi uudelle tasolle.

Webinaarin tiedot:

  • Päivämäärä: 22.10.2019
  • Kellonaika: 9:30-10:00

 

Webinaarissa kuulet:

Webinaarissa kuulet:

  • miten asiakaskokemusdataa rikastamalla ja analysoimalla personoidaan asiakaskohtaamisia
  • miten analytiikka auttaa optimoimaan ja resursoimaan palvelukanavia
  • miten analytiikan avulla ymmärretään minkälaisten asiakassegmenttien kanssa onnistutaan parhaiten ja minkälaisten segmenttien palvelemiseen tulisi vielä panostaa
  • miten analytiikka auttaa automatisoimaan osan asiakaskokemuksesta entistä yksilöllisempien asiakaskohtaamisten tuottamiseksi
Puhujana

Puhujana

Petteri Miettinen - Myyntijohtaja, Bisnode

Petteri Miettinen työskentelee Bisnode Finland Oy:ssä myyntijohtajana markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen ja johtamisen parissa. Petteri on ollut mukana kehittämässä kymmenien suomalaisten asiakaspalveluiden laatua ja asiakaskokemusta. Toimialaosaamista löytyy mm. terveydenhuolto-, pankki-, vakuutus-, energia- ja kuluttajamyyntitoimialoilta.

Ilmoittaudu