Etsi
SEMINAARI

Asiakaskokemuksella 
Kasvuun

23.05.2019 - Messukeskuksen siipi

Ilmoittaudu ja varaa paikkasi!

Digitalisoituva asiakaskokemus

Maailma digitalisoituu ja tuo mukanaan myös valtavasti mahdollisuuksia asiakaskokemuksen johtamiselle eri kosketuspisteissä.

Kevään asiakaskokemuksella Kasvuun -seminaarin keynote-puheenvuoron pitää Digiajan asiakaskokemus ja Ylivoimainen asiakaskokemus kirjojen kirjoittaja Belinda Gerdt.

Nelinkertainen olympiakilpaluistelija ja mukaansatempaava esiintyjä Mika Poutala vuorostaan puhuu menestyksen vaatimuksista ja voittavan perustan rakentamisesta.

Hän puhuu esimerkiksi identiteetin ja arvojen vaikutuksesta menestykseen sekä siitä, miten erilaiset ajatusmallit ohjaavat ihmisten käyttäytymistä ja miten näitä käyttäytymismalleja on mahdollista muuttaa.  

Lisäksi tapahtumassa jaetaan huippusuositut Asiakkaan Ääni -palkinnot Suomen parasta asiakaskokemusta tuottaville asiakaspalveluille ja asiakaspalvelijoille.

Tervetuloa mukaan!

Tapahtuman tiedot

Tapahtuman tiedot

Päivämäärä: 23.5.2019

Aika: 8:30-12:00

Paikka: Messukeskus - Siipi, tila 203

 

Messukeskukseen pääset kätevästi junalla tai bussilla, mutta myös pysäköintitilaa on tarjolla sekä Siiven omalla pysäköintialueella että Messuparkissa. Pysäköinnin veloitus on 12 € per päivä ja voit ostaa sen kätevästi vaikka etukäteen täältä. Muutoin tilaisuus on maksuton.

Kenelle tilaisuus on suunnattu?

check_fat_green.png

Asiakaspalvelun ja operaatioiden johto- sekä kehitystehtävissä toimiville

check_fat_green.png

Asiakaskokemuksen kehittämisen ja johtamisen parissa työskenteleville

check_fat_green.png

Customer insightin ja asiakasanalytiikan tehtävissä toimiville

Puhujat

Jari Petäjä

Jari Petäjä

Lasten ja nuorten sairauksien toimialajohtaja - HUS

Jari Petäjä on lastenlääkäri, joka on toiminut Hyksin lastensairauksien johtajana vuodesta 2008 alkaen. Hän on ollut keskeisessä roolissa HUS Uuden lastensairaalan synnyssä. Uutta lastensairaalaa kehitetään pitkäjänteisesti perustuen kolmeen peruspilariin, jotka ovat kattava, laadukas hoitovalikoima kaikkiin lasten sairauksiin, näiden hoitojen kustannustehokas tuottaminen julkisin varoin sekä lapsen ja perheen kokemus sairaalahoidosta. Potilaan ja perheen kokemus sairaalahoidosta sisältää tavanomaisen palvelujen käyttäjän asiakskokemuksen lisäksi tavoitteita, joilla vähennetään vakavien sairauksien aiheuttamia vaurioita perheen laajemmalle hyvinvoinnille. 

Belinda Gerdt

Belinda Gerdt

Sr. Manager, Business Solutions - Microsoft

BELINDA GERDT (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Hän on 15 vuoden ajan työssään kansainvälisten IT-yritysten näköalapaikoilla päässyt tarkastelemaan asiakaskohtaamisia eri toimialoilla. Belinda työskentelee Microsoftilla ja asuu Luxemburgissa, aiemmin hän vastasi Amazonin EMEA-organisaatiossa muun muassa markkinoinnista ja kumppanikehityksestä. Hän on kirjoittanut kaksi kirjaa Digiajan Asiakaskokemus (Alma Talent 2018) sekä Ylivoimainen asiakaskokemus (Talentum 2016).

Mika Poutala

Mika Poutala

Huippu-urheilija, liiketoiminnan sparraaja

Mika Poutala on nelinkertainen olympiapikaluistelija, mukaansatempaava esiintyjä ja yksi Suomen positiivisimmista ihmisistä. Poutala on toiminut ammattiurheilijana yli kymmenen vuoden ajan kiertäen samalla maailmaa noin 130 vuorokauden vuosirytmillä, joten hän tietää varmasti mitä menestyminen vaatii. Poutala on julkaissut kirjan Mitä menestyminen vaatii? (2015), jossa hän osoittaa, että huippu-urheilun kautta opitut taidot toimivat menestyksen tavoittelussa myös yritysmaailmassa ja muussa elämässä. Vuonna 2018 Mika Poutala valittiin Suomen Olympiakomitean urheilijavaliokunnan puheenjohtajaksi.

Tunnelmia vuoden 2018 seminaarista