Jaa sivu
Auta verkostoasi oppimaan uutta!
Tavoitteletpa potentiaalisia asiakkaita kuluttajien, yritysten tai ajoneuvonhaltijoiden joukosta, Bisnoden itsepoimintaan tarkoitetut kohderyhmätyökalut tekevät sinusta kohderyhmäsuunnittelun suvereenin osaajan käden käänteessä. Voit poimia haluamasi kohderyhmän postitusta tai puhelinmyyntiä varten suoraan verkosta muutamassa minuutissa.
Kaikissa Bisnoden kohderyhmätyökaluissa on erittäin helppokäyttöiset kappalelaskenta- ja poimintaominaisuudet. Kohderyhmän määrittelyyn käytettävissäsi on lukuisia muuttujia. Omat kielto- ja asiakaslistat weedaat helposti pois kohderyhmästä.
Palvelun kautta löydät kaikki aktiiviset suomalaiset yritykset ja yhteisöt sekä yli 340.000 yritystä Baltiasta ja lähes 3 miljoonaa yritystä Venäjältä. Voit testata palvelua vaikka heti tästä linkistä: https://selector.bisnode.fi/
Tietokanta sisältää tiedot markkinointikelpoisista suomalaisista kuluttajista ja se kattaa 93 prosenttia aikuisväestöstä. Kohteet ovat suora- ja telemarkkinointikelpoisia. Palvelun avulla voit profiloida nykyiset asiakkaasi ja suunnitella tämän pohjalta uusia kohderyhmiä.
Palvelun tiedontuottaja on Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi. Kohderyhmätyökalun analytiikka-ominaisuuksien avulla kohdennat markkinointia todennäköisimpiin ostajiin. Kappalelaskenta tapahtuu koko Trafi-tietokantaa vasten reaaliajassa. Maahantuojien ketjuohjausta varten käytettävissä on myyntipiirit ja kohderyhmän esirajausoptiot.
Kysy lisää Bisnoden kohderyhmätyökaluista kontaktihenkilöltäsi tai asiakaspalvelustamme ja tilaa käyttäjätunnukset. Huomaat, että kohderyhmien suunnittelu sekä tekeminen on helppoa ja suorastaan hauskaa.
Kirjoittaja
Vesa Kalapuro, Bisnode Finland Oy