E-Kirja

rypälepommista
tarkkuuskivääriin

Parempaa markkinointia asiakasanalyysin avulla

Täytä lomake ja lataa e-kirja

Rypälepommista tarkkuuskivääriin -opas on kirjoitettu markkinointi- ja myyntijohtajille, jotka haluavat oppia tuntemaan asiakkaansa paremmin ja löytämään sitä kautta kasvumahdollisuuksia niin nykyisistä kuin uusistakin asiakkaista.

5+5+5

Opas on jaettu kolmeen osaan. Ensimmäisessä osassa kuvataan viisi hyötyä, jotka voi saavuttaa asiakasanalyysin avulla. Toisessa osassa käydään läpi viisi kuolemansyntiä, joihin moni yritys syyllistyy tuhoten tulokset. Kolmannessa osassa esitetään viiden askeleen prosessi asiakasanalyysin tekoa varten. Oppaan rakenne on siis 5+5+5.

Soveltamalla oppaan neuvoja käytännössä voi oppia tuntemaan asiakkaansa paremmin ja saamaan samoilla myynnin ja markkinoinnin panostuksilla parempia tuloksia.