Etsi

Markkinointi ja myynti kuuluvat yhteen – mutta ilman koordinointia, yhteistyöstä voi syntyä enemmän haittaa kuin hyötyä. Yhteistyö näiden kahden osaston välillä ei usein ole helppoa: etenkin, jos päätöksiä tehdään enemmän mututunteen kuin datan pohjalta. Videomme kertoo, miten data saada markkinoinnin ja myynnin yhteistyön tuottamaan hedelmää nopeasti.

 

 

”Liidit eivät ole kuumia.”
”Asiakas on kiinnostunut, mutta ajoitus ei ole oikea”
”Mistä aiheesta meidän tulisi aloittaa keskustelut?”

Jos edes yksi näistä toteamuksista on sinulle tuttu, teet todennäköisesti työtä markkinoinnin parissa ja yhteistyö myynnin kanssa ei aina suju kuin tanssi. Syy usein löytyy usein puutteellisesta tai olemattomasta tietokannasta. Nimittäin jopa 40 % myyjistä sanoo, että heillä ei ole riittävästi oikeanlaista dataa potentiaalisten asiakkaiden kontaktoimiseen kohdennetusti.

Useat yritykset istuvat kuitenkin kultakaivoksen päällä. Tämä kultakaivos on CRM. On kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että myynti voi käyttää dataa oikein ja tunnistaa uutta potentiaalia helposti, nopeasti ja oikeaan aikaan! Myynti saa aikaan enemmän tulosta, kun markkinointi tarjoaa kohdennettua tukea juuri oikeaan aikaan. Se miten tämä toimii selviää videostamme!

D&B Hoovers kokeilujakso

Kiihdytä B2B-myyntiäsi globaalisti D&B Hooversin avulla

Kokeile ratkaisua maksutta viikon ajan
Tutustu ja tilaa kokeilujakso