White paper

Master your data. Master your business.

Lataa white paper!

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.

Miksi master data on markkinoinnin next big thing?

Data. Yksi liiketoiminnan tärkeimmistä voimavaroista. Perinteisesti on uskottu, että data on ainoastaan CIO:n ja IT-osastojen vastuulla. Nykyään sillä on entistä tärkeämpi rooli myynnin- ja markkinoinnin prosesseissa. Ja enemmän kuin koskaan, markkinoinnin tehtävänä on hallita dataa.

Jopa 33 prosenttia toimitusjohtajista uskoo, että markkinoinnilla on ensisijainen vastuu tuloksen saavuttamisessa. Jotta markkinointi voi täyttää nämä odotukset, datan merkitys kasvaa entisestään.

Markkinoinnin on ymmärrettävä mitä dataa heillä on käytettävissä, mistä sitä saadaan, miten sitä voi hallita ja mikä tärkeintä, miten dataa voi hyödyntää. Tänä päivänä useiden organisaatioiden haasteena on strukturoimaton ja fragmentoitunut data, joka sijaitsee useissa eri järjestelmissä. Data ei ole masteroitua.

Tässä englanninkielisessä white paperissa Dun & Bradstreetin asiantuntija kertoo, miten datakaaosta hallitaan master datan avulla. Miten luot vankan perustan datallesi ja miten tuot sitä lähemmäksi päätöksentekoprosessia.