Asiakaskokemus Artikkeli Infografiikka

Infografiikka: Mistä koostuu erinomainen asiakaskohtaaminen asiakaspalvelussa?

Asiakaspalvelussa usein mietietään mistä erinomainen asiakaskohtaaminen koostuu ja minkälainen on hyvä asiakaspalvelija.

Erinomainen asiakaspalvelija taitaa niin palvelu- kuin ratkaisuosaamisenkin, joihin vaikuttavat useat asiat kuten oman tuote- tai palvelukokonaisuuden hallinta sekä kyky asettua asiakkaan asemaan ja muokata omaa lähestymistapaansa asiakkaan lähtökohdista käsin.

Kokosin muutamia keskeisiä menestystekijöitä alle infografiikan muotoon:

hyvän-asiakaspalvelijan-ominaisuudet-bisnode.png

BISNODE ASIANTUNTIJA

Tilaa viimeisimmät uutiset datasta, analytiikasta ja asiakaskokemuksesta suoraan sähköpostiisi