Jaa sivu
Auta verkostoasi oppimaan uutta!
Lähes puolet tuhannesta tuoreeseen kyselyyn osallistuneista yrityksistä Yhdysvalloissa ja EU:ssa kertoo olevansa epävarmoja siitä, milloin he saavuttavat tietosuoja-asetuksen vaatimustenmukaisuuden. Lisäksi 91,4 prosenttia erääseen toiseen kyselyyn vastanneista markkinoijista Isossa Britanniassa kertoo, että he kamppailevat datan laadun kanssa. Jos yrityksesi tallentaa edelleen virheellistä tai vanhentunutta tietoa asiakkaista, tulee matka GDPR-vaatimustenmukaisuuteen olemaan pitkä - lisäksi otat riskin ja altistat yrityksesi tuntuville sakoille.
Uusi tietosuoja-asetus on kasvattanut henkilötietojen käsittelyyn liittyviä vaatimuksia. Uusien säännösten valossa datan laatu on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Laadukas data ei enää ole mukava nice-to-have asia, vaan tärkeä liiketoiminnallinen ja juridinen vaatimus.
Ajattele tietosuoja-asetusta katalysaattorina datan laadun parantamiselle. Jos olet aiemmin katsonut sitä läpi sormien, nyt on viimeistään aika ottaa se prioriteettilistan kärkeen.
Raporttimme datan laadun vaikutuksista GDPR-vaatimustenmukaisuuteen kertoo:
Lataa raportti ja ota GDPR haltuun!