Webinaari

Asiakaskokemus ja analytiikka

Asiakasymmärryksellä personoituja palvelukohtaamisia

Täytä tietosi alle ja saat sähköpostiisi linkin webinaaritallenteeseen

Opi tuntemaan asiakkaasi ja rakenna personoituja asiakaskohtaamisia

Asiakaskokemus on tänä päivänä yksi yrityksen merkittävimmistä kilpailutekijöistä. Erinomainen asiakaskokemus johtaa nimittäin parhaimmillaan korkeaan asiakasuskollisuuteen, liikevaihdon kasvuun sekä kustannussäästöihin eri puolilla organisaatiota.

Asiakkaiden odotusten kasvaessa jatkuvasti, joutuvat yritykset johtamaan asiakaskokemusta aiempaa haastavammassa ympäristössä. Usein pelkkä transaktionaalinen mittaaminen ei enää riitä, vaan yritysten on todella opittava tuntemaan omat asiakkaansa.

Tässä webinaarissa Bisnoden asiakaskokemusratkaisuiden asiantuntija Petteri Miettinen kertoo miten analytiikka ja asiakasymmärrys auttavat nostamaan asiakaskokemuksesi uudelle tasolle.