Vahva tunnistaminen Bisnode-luottotietopalvelussa

Ruotsalaisten henkilöluottotietojen tarkistaminen edellyttää vahvaa tunnistamista

Luottotietokyselyissä, jotka kohdistuvat ruotsalaisiin kuluttajiin tai henkilöyhtiöihin tarvitaan tietojen loppukäyttäjän vahvaa tunnistamista. Vahvaa tunnistautumista vaativat Ruotsin tietosuojaviranomaiset, koska kyse on luottamuksellisista tiedoista.  

Jos teet kyselyitä muista Pohjoismaista, vahvaa tunnistautumista ei tarvita, vaan palvelu toimii kuten ennenkin. Ainoa näkyvä muutos kaikille on kirjautumissivun ulkoasun uudistuminen.

Bisnode-tunnus

Vahva tunnistautuminen edellyttää Bisnode-tunnuksen luomista. Bisnode-tunnus luodaan vain kerran. Kun seuraavan kerran teet kyselyjä ruotsalaisista kuluttajista tai henkilöyhtiöistä sinulta pyydetään Bisnode-tunnusta.

Vahva tunnistautuminen

Tunnistautuminen tapahtuu Bisnode Secure-linkin kautta, joka toimitetaan joko sms-viestinä tai sähköpostitse. Vaihtoehtoisesti voi tilata kertakäyttöisen varmennekoodin, joka toimitetaan sms-viestinä.

Lataa ohje

Teetkö luottotietokyselyitä, jotka kohdistuvat ruotsalaisiin kuluttajiin tai henkilöyhtiöihin?
Lataa ohje tästä

Tarvitsetko apua?

Asiakaspalvelu auttaa sinua arkisin klo 08-16.
Puh. 09 2727 02333
Sähköposti asiakaspalvelu@bisnode.com