Päivitä ja ylläpidä kuluttaja-asiakastietojasi

Varmista, että seuraat liiketoimintaasi olennaisesti vaikuttavia muutoksia

Vapauta tiimisi aikaa ajan tasalla olevan asiakastiedon ansiosta

Seuraa automaattisesti muutoksia järjestelmiisi integroitujen päivitysten ansiosta

Jatkuvat muutokset asettavat korkeita vaatimuksia
Asiakastietosi ovat jatkuvassa muutoksessa. Yhden vuoden aikana jopa yli 20 % asiakasrekisterissäsi olevista tiedoista muuttuu. Tarvitset ajanmukaista ja laadukasta dataa voidaksesi olla yhteydessä sekä nykyisiin että potentiaalisin asiakkaisiin. Bisnoden päivityspalvelut auttavat sinua pitämään niin kotimaisen kuin pohjoismaisen CRM-järjestelmäsi ajan tasalla. Varmistaaksesi jatkuvasti laadukkaan asiakastiedon, voimme päivittää tietojasi päivittäin, viikoittain, kuukausittain tai vaikka vuosittain. Valitse toimitusvaihtoehto, joka sopii parhaiten sinulle ja yrityksellesi.
Päivitämme tietokannassasi olevia virheellisiä ja muuttuneita nimi-, puhelinnumero- ja osoitetietoja. Estämme kaksoiskappaleiden syntymisen ja poistamme kuolleiden henkilöiden tiedot. Voit myös rikastaa tietoja liittämällä niihin erilaisia kuluttajakäyttäytymisen ennuste- ja luokitustietoja. Palvelu voi olla kertaluontoista tai jatkuvaa ylläpitoa. Asiakkainamme on jo yli 100 kuluttajakauppaa tekevää yritystä.

Hyödynnä ajankohtaista tietoa välttääksesi vahingot
Seuraa asiakastietoihisi liittyviä muutoksia
- Varmista kassavirtasi seuraamalla asiakkaidesi maksukykyä ja maksuhäiriöitä.
- Turvaa liiketoimintasi varmistamalla, että sinulla on oikeaa tietoa yrityksen prokuristeista.
- Osoita, että arvostat asiakassuhteistasi käyttämällä oikeita yhteystietoja.

Luota CRM-järjestelmiisi jatkuvien päivitysten ansiosta
Poista vanhentunut ja virheellinen tieto asiakasrekisteristäsi
- Varmista, että CRM-järjestelmäsi sisältävät aina laadukasta tietoa.
- Hanki uusia asiakkaita pitämällä kohderyhmiesi tiedot ajan tasalla.
- Optimoi markkinointikampanjoittesi tavoittavuus varmistamalla vastaanottajien yhteystiedot.

Säästä aikaa integroitujen päivitysten avulla
Keskity omaan ydintoimintaasi ja me hoidamme asiakastietojesi päivityksen
- Vältä tiedostojen hallintaan ja lataamiseen liittyvä vaivannäkö ja integroi tiedonsiirto Bisnoden API:n avulla.
- Minimoi CRM-järjestelmäsi manuaalinen käsittely ja anna työntekijöillesi aikaa keskittyä ydintehtäviinsä.
Haluatko kuulla lisää?
Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian:
Haluatko kuulla lisää?
Täytä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä pian: