Päivitä ja ylläpidä kuluttaja-asiakastietojasi

Varmista asiakasrekisterisi laatu

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Varmista, että seuraat liiketoimintaasi olennaisesti vaikuttavia muutoksia

checkmark.svg

Vapauta tiimisi aikaa ajan tasalla olevan asiakastiedon ansiosta

checkmark.svg

Seuraa automaattisesti muutoksia järjestelmiisi integroitujen päivitysten ansiosta

Jatkuvat muutokset asettavat korkeita vaatimuksia

Jatkuvat muutokset asettavat korkeita vaatimuksia

Asiakastietosi ovat jatkuvassa muutoksessa. Yhden vuoden aikana jopa yli 20 % asiakasrekisterissäsi olevista tiedoista muuttuu. Tarvitset ajanmukaista ja laadukasta dataa voidaksesi olla yhteydessä sekä nykyisiin että potentiaalisin asiakkaisiin. Bisnoden päivityspalvelut auttavat sinua pitämään niin kotimaisen kuin pohjoismaisen CRM-järjestelmäsi ajan tasalla. Varmistaaksesi jatkuvasti laadukkaan asiakastiedon, voimme päivittää tietojasi päivittäin, viikoittain, kuukausittain tai vaikka vuosittain. Valitse toimitusvaihtoehto, joka sopii parhaiten sinulle ja yrityksellesi.

Päivitämme tietokannassasi olevia virheellisiä ja muuttuneita nimi-, puhelinnumero- ja osoitetietoja. Estämme kaksoiskappaleiden syntymisen ja poistamme kuolleiden henkilöiden tiedot. Voit myös rikastaa tietoja liittämällä niihin erilaisia kuluttajakäyttäytymisen ennuste- ja luokitustietoja. Palvelu voi olla kertaluontoista tai jatkuvaa ylläpitoa. Asiakkainamme on jo yli 100 kuluttajakauppaa tekevää yritystä.

Hyödynnä ajankohtaista tietoa välttääksesi vahingot

Hyödynnä ajankohtaista tietoa välttääksesi vahingot

Seuraa asiakastietoihisi liittyviä muutoksia

  • Varmista kassavirtasi seuraamalla asiakkaidesi maksukykyä ja maksuhäiriöitä.
  • Turvaa liiketoimintasi varmistamalla, että sinulla on oikeaa tietoa yrityksen prokuristeista.
  • Osoita, että arvostat asiakassuhteistasi käyttämällä oikeita yhteystietoja.
Luota CRM-järjestelmiisi jatkuvien päivitysten ansiosta

Luota CRM-järjestelmiisi jatkuvien päivitysten ansiosta

Poista vanhentunut ja virheellinen tieto asiakasrekisteristäsi

  • Varmista, että CRM-järjestelmäsi sisältävät aina laadukasta tietoa.
  • Hanki uusia asiakkaita pitämällä kohderyhmiesi tiedot ajan tasalla.
  • Optimoi markkinointikampanjoittesi tavoittavuus varmistamalla vastaanottajien yhteystiedot.
Säästä aikaa integroitujen päivitysten avulla

Säästä aikaa integroitujen päivitysten avulla

Keskity omaan ydintoimintaasi ja me hoidamme asiakastietojesi päivityksen

  • Vältä tiedostojen hallintaan ja lataamiseen liittyvä vaivannäkö ja integroi tiedonsiirto Bisnoden API:n avulla.
  • Minimoi CRM-järjestelmäsi manuaalinen käsittely ja anna työntekijöillesi aikaa keskittyä ydintehtäviinsä.

Käytätkö CRM-järjestelmää ilman integraatioita? Vai onko sinulla omat järjestelmäsi, jotka sinun tulee päivittää asiakkaitasi, tavarantoimittajiasi ja yhteistyökumppaneitasi koskevalla datalla? Olipa tilanteesi kumpi vain, voit käyttää Bisnoden API-rajapintoja omiin integraatioihisi.

Voit käyttää myös API-integraatiota myös parantamaan asiakkaittesi kokemaa palvelua. Verkkokaupassa voidaan esimerkiksi lisätä asiakkaan rekisteröity osoite automaattisesti jakeluosoitteeksi, kun asiakas syöttää henkilötunnuksensa tai yrityksen y-tunnuksen maksutapahtuman yhteydessä.

Kun puhutaan datasta, ainoa varma asia on se, että data muuttuu koko ajan. Ihmiset muuttavat, vaihtavat nimeä, menevät naimisiin, kuolevat, muuttavat ulkomaille, saavat uuden puhelinnumeron tai jopa suojaavat henkilöllisyytensä. Suomalaisessa keskivertorekisterissä muuttuu yhden vuoden aikana 20–25 prosenttia tiedoista. Alla on tästä joitakin esimerkkejä:

  • 15-17 % ihmistä muuttaa
  • Tuhansia ihmisiä syntyy tai kuolee
  • Tuhansien ihmisten sukunimi muuttuu

Asiakasrekisterisi jatkuvan päivityksen ansiosta voit tehostaa sekä prosessejasi että hallintoasi ja luoda kannattavuutta, koska myynti- ja markkinointitoimenpiteittesi tarkkuus kasvaa. Bisnoden järjestelmien avulla voit tunnistaa asiakkaita, rekisteröidä uusia asiakkaita ja tehdä alustavaa datan laadun arviointia ja päivityksiä. Seuraamalla kuluttajatiedoissa tapahtuvia muutoksia varmistat sen, että sinulla on aina käytössäsi ajan tasalla olevat tiedot. Tämä koskee sekä nimiä, osoitteita että puhelinnumeroita.

 

DB_WWN Logo_Pantone Center.png

Bisnode Consumer Intelligence on uusi, moderni ratkaisu pohjoismaisten asiakastietojen päivittämiseen ja rikastamiseen. Ratkaisun avulla varmistat, että asiakastietosi ovat ajan tasalla ja ne vastaavat GDPR:n, eli EU:n tietosuoja-asetuksen, asettamiin vaatimuksiin. Bisnode Consumer Intelligence laskee merkittävästi asiakastietojen päivittämiseen liittyvän manuaalisen työn määrää ja sen käyttöönotto on helppoa. Voit keskittyä uusien lisä- ja ristiinmyyntimahdollisuuksien etsimiseen, asiakasymmärryksen kasvattamiseen sekä käyttäjäkokemuksen kehittämiseen.

 

Bisnode Consumer Intelligence

Samat ihmiset rynnistävät yrityksesi asiakkaaksi useammasta lomakkeesta ja kampanjasta. Tietoja kirjataan miten sattuu ja kirjoitusvirheitäkin tapahtuu. Patentoidun, älykkään ja itse oppivan tunnistuspalvelumme avulla vältät tiedoiltaan poikkeavat kaksoiskappaleet samasta asiakashenkilöstä tietokannassasi. Tunnistamme puolestasi myös onko asiakkaaksesi ilmoittautuva persoona todellinen henkilö ja juuri se ihminen, joka hän ilmoittaa olevansa.


Lue lisää siitä, miten asiakas tunnistetaan

VARMISTA B2C-ASIAKASREKISTERISI AJANTASAISUUS

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00