kuluttajatiedot

Rikasta ja täydennä kuluttaja-asiakasrekistereitäsi

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Ajantasaisin tieto asiakkaittesi ostopotentiaalista osana päivitysprosessia

checkmark.svg

Paranna markkinoinnin tuloksellisuutta ennusteilla ja rikasteilla

checkmark.svg

Varmista, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia

Jatkuvassa muutoksessa tiedon on pysyttävä tuoreena

Jatkuvassa muutoksessa tiedon on pysyttävä tuoreena

Vuosittain tuhansien suomalaisten elämäntilanteessa tapahtuu muutoksia. Osoitteet ja sukunimet muuttuvat, lapsia syntyy ja ihmisiä kuolee. Näissä ja vastaavissa tapauksissa muutos koskee paitsi ihmisten henkilökohtaista tilannetta, myös heidän ostotottumuksiaan ja mieltymyksiään kuluttajina. Toimitpa yksityisellä tai julkisella sektorilla, tarvitset päätöksenteon tueksi tarkat, laatuvarmistetut henkilötiedot kaikista Suomessa asuvista ihmisistä.

Bisnoden henkilö- ja kuluttajatietoratkaisuiden avulla voit olla varma, että päätöksiäsi tukevaa dataa päivitetään jatkuvasti uusimmilla tiedoilla mm. viranomaislähteistä.

Kartuta asiakasymmärrystä rikasteiden avulla

Kartuta asiakasymmärrystä rikasteiden avulla

Varmista, että käyttämäsi henkilötiedot ja rikasteet ovat ajan tasalla

  • Hyödynnä asumiseen liittyviä ennusteita sekä ajoneuvon omistukseen liittyvää tietoa markkinointisi pohjana.
  • Ymmärrä asiakkaasi taloudellista tilannetta.
  • Rikasta asiakastietojasi asiakkaasi elämänvaihetta ja koulutusta kuvaavalla tiedolla.
Varmista, että noudatat voimassa olevia säännöksiä

Varmista, että noudatat voimassa olevia säännöksiä

Pysy ajan tasalla siitä, miten henkilötietoja on sallittua käyttää

  • Meiltä saamasi tiedot noudattavat aina henkilö- ja luottotietolainsäädäntöä sekä kulloinkin käytettäviä toimialakohtaisia standardeja.
  • Varmistu siitä, että asiakas- ja toimittajatietokantasi pysyvät lainmukaisina myös tulevaisuudessa. 
  • Valmistaudu EU:n tietosuoja-asetukseen, eli GDPR:ään ja pidä huoli asiakasrekisterisi ajantasaisuudesta.

ONKO ASIAKASREKISTERISI GDPR-VALMIS?

Teetä kuluttaja-asiakasrekisterin kuntoarvio!

Lue lisää

Bisnode kerää paljon tietoja mm. viranomaislähteistä. Tämä takaa sen, että datamme on luotettavaa ja korkealaatuista. Tiedot pysyvät myös jatkuvien päivitysten ansiosta ajantasaisina, joten niiden käyttö päätöksenteon tukena on luotettavaa ja varmaa. 

Saamme tietoja mm. seuraavista lähteistä:

  • Tilastokeskus
  • Verohallinto
  • Kaupparekisteri
  • Väestörekisterikeskus
  • Maanmittauslaitos
  • Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi
  • Bisnoden omat tutkimukset ja jatkuva tiedonkeräys

Henkilötietojen nopea tarkastaminen on nykyään entistä tärkeämpää. Ihmisten elämäntilanteet, asuinpaikat ja elinkeinotoiminnat muuttuvat päivittäin. Bisnoden integroitujen ratkaisujen avulla saat laadukasta ja ajantasaista dataa suoraan tietokantaasi.

Bisnode auttaa sinua:

  • Poistamaan päällekkäisyydet
  • Päivittämään muuttuneet osoitetiedot
  • Päivittämään muuttuneet puhelinnumerot
  • Täydentämään puuttuvat tiedot

Oletko valmis ottamaan askeleen eteenpäin? Bisnode tarjoaa myös analysoituun tietoon perustuvia arvioita ja päätöksenteon tukea. Aloitamme selvittämällä yrityksesi haasteet, jonka jälkeen jaamme nykyiset ja mahdolliset tulevat asiakkaasi segmentteihin.

Tällä tavalla saat syvällistä tietoa parhaiden asiakkaittesi arvoista, kulutuskäyttäytymisestä, elämäntilanteesta sekä ostovoimasta ja voit valita uusasiakashankintaan samankaltaisia henkilöitä.

Poimi kohderyhmät analytiikan avulla Bisnode Ihmiset -palvelusta

Bisnode-ihmiset -palvelun avulla voit poimia kuluttajakohderyhmiä verkossa monipuolisilla valintakriteereillä, weedata omat asiakkaasi pois kohderyhmästä ja analysoida kampanjoiden tuloksia. Palveluun kuuluvan analyysityökalun avulla kohderyhmäpoiminnat voivat olla entistä analyyttisemmin tehtyjä. 

 

Lue lisää segmentoinnista

Kohderyhmien suunnittelu edellyttää hyvän markkinointitavan noudattamista, sillä markkinoija on aina itse vastuussa omasta markkinoinnistaan. Esimerkiksi verotustietoja ei ole mahdollista käyttää kohderyhmäpoimintoihin. Luvallista ei ole myöskään poimia kohderyhmään pelkkiä sinkkutalouksia. Sen sijaan voit käyttää hyväksesi ennusteluokituksiamme. Käytännössä tämä tarkoittaa, että voit poimia halutunlaisia kohderyhmiä mallintamiemme todennäköisyyksien perusteella. Mitä Bisnoden analytiikkaan perustuvat arviot pitävät sisällään? Lue lisää tästä.

ennuste-esimerkit-small.png

Toisinaan on tarpeen saada säännöllisesti tarkempaa tietoa asiakkaan maksukyvystä. Luottotietoraporttimme sekä automaattisoidut luottopäätökset ovat tässä tapauksessa toimiva vaihtoehto. Asiakkaan maksukyvyn tarkistaminen esimerkiksi ennen luottoa vaativien kauppojen solmimista auttaa sinua solmimaan enemmän kannattavia kauppoja pienemmällä riskillä.

 

Lue lisää automaattisista luottopäätöksistä

Tuoreet ja rikastetut asiakastiedot markkinoinnin pohjana

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00