Syvällistä asiakasanalytiikkaa

Ymmärrä asiakkaitasi paremman ja runsaamman tiedon ansiosta

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Kasvata asiakasymmärrystäsi

checkmark.svg

Hyödynnä asiakasrekisterisi maksimaalinen potentiaali

checkmark.svg

Tehosta markkinointiasi rikastetun asiakastiedon avulla

Tunnista asiakkaasi ja tee oikeita päätöksiä

Tunnista asiakkaasi ja tee oikeita päätöksiä

Löydä uusia mahdollisuuksia rikastettujen asiakastiedon avulla

  • Ymmärrä keitä asiakkaasi ovat ja minkälaisia tarpeita heillä on syvällisten analyysien avulla.
  • Hanki liiketoimintakriittistä tukea päätöksentekoon hyödyntämällä sekä omaa tietoasi että Bisnoden tietoa.
  • Opi tuntemaan B2B asiakkaasi hyödyntämällä yhteistyökumppanimme Dun & Bradstreetin laajaa yritystietokantaa.
Maksimoi liiketoimintasi potentiaali

Maksimoi liiketoimintasi potentiaali

Löydä uusia mahdollisuuksia asiakasanalytiikan ansiosta

  • Tehosta uusasiakashankintaa järjestelmiisi integroidulla tiedolla
  • Paranna markkinointisi tarkkuutta kohdentamalla markkinointiviestintääsi
  • Yksinkertaista liidien käsittelyä ja kehitä liiketoimintaasi hyödyntämällä asiakasanalytiikan tuomat mahdollisuudet
Oikeanlainen asiakasymmärrys luo uusia mahdollisuuksia

Oikeanlainen asiakasymmärrys luo uusia mahdollisuuksia

Usein sanotaan, että yksi onnistuneen markkinoinnin avaintekijöistä on kyky luoda kohdennettuja markkinointiviestejä asiakkaille. Näin varmistetaan viestin merkityksellisyys sekä korkeampi konversio. Haasteena ei ole ainoastaan joustavuuden ja yksilöllisyyden huomioiminen myynnissä ja markkinoinnissa. Lisäksi on varmistettava, että käytettävissä on oikeaa tietoa ja tarvittava ymmärrys asiakkaan tarpeista ja elämänvaiheesta.  Kohdeyleisön syvempi ymmärtäminen sekä asiakkaiden käyttäytymistä ohjaavien tekijöiden oivaltaminen auttavat sinua luomaan vankan pohjan menestykselle sekä hankkimaan oikeat työkalut tätä varten.

Asiakasanalytiikka alkaa omista asiakastiedoistasi, joita rikastamme Bisnoden datalla. Rikastetun asiakastiedon avulla saat paremmat välineet tehokkaaseen päätöksentekoon. Kokeneet analyytikkomme käyttävät sinulle tärkeää tietoa analyysien laatimisessa sekä profiileiden rakentamisessa. Syvällinen asiakasanalytiikka antaa sinulle kaiken sen tiedon, jota tarvitset markkinointisi optimointiin sekä liiketoimintasi kehittämiseen.

Näin löydät lisää kannattavia asiakkaita

Customer Case

TULOKSELLISUUTTA JÄSENHANKINTAAN KOHDERYHMÄANALYTIIKALLA

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. PAMin jäsenet työskentelevät pääosin vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. PAMin ja Bisnoden välinen, aktiivinen yhteistyö on toiminut yli kuusi vuotta. Bisnode muun muassa hakee PAMin jäsenhankintakampanjoihin sopivia kohderyhmiä, ja yhteistyössä suunnitellaan kohderyhmille soveltuvia suoramarkkinointikampanjoita.

Lue lisää

Partnerimme Dun & Bradstreetin kautta sinun on mahdollista syventää ymmärrystä B2B asiakkaistasi maailmanlaajuisesti. Saat pääsyn maailman laajimpaan yritystietokantaan, joka sisältää 30 000 lähteestä kerätyt tiedot 265 000 000 yrityksestä. Näin voit luottaa siihen, että sinulla on käytössäsi aina ajan tasaista tietoa. Tietokanta päivitetään viisi miljoonaa kertaa päivässä, mikä tarkoittaa sitä, että voit aina perustaa tietosi päivitettyyn tietoon. Tehokkaat analyysit takaavat sen, että saat asiakkaistasi oikeaa tietoa ja ymmärrät heidän tarpeitaa paremmin. Näin sinulla on aina käytössäsi sopivia työkaluja liiketoimintasi kehittämiseen riippumatta siitä, missä päin maailmaa asiakkaasi ovat.

Optimoi markkinointisi teho asiakasanalytiikan avulla

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00