Ylläpidä asiakasrekisteriä ja CRM-järjestelmää

Maksimoi asiakasrekisterisi potentiaali

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Säästä aikaa käyttämällä CRM-järjestelmääsi tehokkaammin

checkmark.svg

Optimoi asiakassuhteittesi arvo tarkan tiedon avulla

checkmark.svg

Kehitä liiketoimintaasi Bisnoden kokeneiden analyytikkojen avulla

Tehokasta asiakkuudenhallintaa

Tehokasta asiakkuudenhallintaa

Yrityksen CRM-järjestelmä on usein yrityksen tiedon keskus, josta jaetaan tietoa organisaation muille osa-alueille. Päivityksen ja laadunvarmistuksen myötä tämä avaa uusia mahdollisuuksia. Oikeaa tietoa sisältävän CRM-järjestelmän kautta yritykset voivat arvioida tulevaa kassavirtaa ja sitä, tuleeko prospekteista todellisia asiakkaita. Lisäksi oikean ja ajantasaisen tiedon avulla tunnistetaan ne kanavat, joista tulee eniten kauppaa ja, jotka tarjoavat parhaimmat mahdollisuudet lisä- ja ristiinmyynnille. Näin takaat, että kaikkia asiakassuhteita hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Tutkimukset osoittavat, että 20 prosenttia myyjän ajasta menee siihen, että hän etsii oikeaa tietoa prospekteista ja asiakkaista. Yksi yleisimmistä haasteista yrityksissä on se, että tietoa pidetään epäluotettavana ja vanhentuneen. Tästä syystä työntekijät eivät enää ilmoita tietoja myyntipuheluiden määristä, myyntitapaamisista, uusista asiakaskontakteista ja sekä liidien jalostumisesta.

 

Bisnode toimittaa laatuvarmistettua dataa noin sadasta eri lähteestä. Näin takaamme sen, että asiakastietojärjestelmäsi sisältää aina päivitettyä ja täsmällistä tietoa. Hyödyntämällä dataamme organisaatiollasi on mahdollisuus hallita asiakassuhteita läpi koko niiden elinkaaren. Analytiikkamme ansiosta voit varmistua siitä, että saat maksimaalisen tuoton asiakasrekisterissäsi olevalle tiedolle.

Paranna kannattavuutta hyödyntämällä CRM -järjestelmääsi tehokkaammin

Paranna kannattavuutta hyödyntämällä CRM -järjestelmääsi tehokkaammin

Hyödynnä asiakasrekisterisi kaikki mahdollisuudet

  • Eliminoi tarpeettomat kustannukset ja vältä palautukset päivitettyjen osoitetietojen kautta
  • Vapauta myyntitiimin aikaa minimoimalla manuaalinen tiedonkeruu ja yhteystietojen käsittely
  • Kasvata analyysiesi tarkkuutta ja segmentointisi osuvuutta datan avulla
Vahvista liiketoimintaasi hankkimalla lisää tietoa asiakkaistasi

Vahvista liiketoimintaasi hankkimalla lisää tietoa asiakkaistasi

Kasvanut asiakasymmärrys johtaa vahvempiin asiakassuhteisiin

  • Varmista kattavat ja täsmälliset tiedot asiakastietojärjestelmässäsi Bisnoden laatuvarmistettujen kuluttaja- ja yritystietojen avulla
  • Tee viisaita päätöksiä jatkuvasti päivittyvien asiakastietojen ansiosta
  • Yksinkertaista liidien hallintaa ja paranna tarjousten hit-ratea rikastettujen asiakasprofiilien avulla
Hyödynnä räätälöityjä analyyseja liiketoiminnan kehityksen tukena

Hyödynnä räätälöityjä analyyseja liiketoiminnan kehityksen tukena

Bisnoden kokeneet analyytikot ja asiantuntijat jatkuvasti tukenasi

  • Autamme sinua löytämään ne muuttujat ja rikasteet, jotka auttavat sinua maksimoimaan asiakkuksiesi arvon
  • Tunnista kehityskohteet omien haasteittesi ja mahdollisuuksiesi perusteella
  • Optimoi asiakkuuden hallintasi sekä jäsennetyn että jäsentämättömän tiedon avulla
Customer Case

Lindexin kanta-asiakasohjelma kasvaa nopeasti smart datan avulla

Lindexin ”More at Lindex” kanta-asiakasohjelmasta on tullut myyntiä ja asiakastyytyväisyyttä ajava kultakaivos. Muotiketju hyödyntää Bisnoden smart data -ratkaisua, joka yksinkertaistaa matkaa asiakkaasta jäseneksi riippumatta siitä, missä päin Pohjoismaita asiakkaat asuvat.

Lue lisää

Rikastamalla asiakastietojasi Bisnoden laadukkaalla datalla, voit tunnistaa ne muuttujat, jotka vaikuttavat sekä nykyisiin että potentiaalisiin asiakkaisiin. Strategisesti merkittävien päätösten tekeminen on helpompaa, kun sinulla on käytössäsi kaikki tarvitsemasi tieto.

Saat tietoa esimerkiksi seuraavista:

  • yritykset: yhteystiedot, tiedot yhtiöstä, luottotietoraportit, prokuristit
  • kuluttajat: yhteystiedot, koko nimi, osallistuminen liiketoiminnassa, tehtävät hallituksessa
  • ajoneuvot: haltijuus/omistus, tekniset tiedot, tarkastustiedot
  • Kiinteistöomistus: kiinteistötunnus, kiinteistönkoko, kunta, omistajat, lainhuutotiedot, kiinnitykset ja erityiset oikeudet sekä rasitteet

 

Bisnode tarjoaa sinulle joukon ratkaisuja, joiden avulla voit hallinnoida asiakastietokantaasi ja CRM-järejestelmääsi riippumatta siitä, myytkö kuluttajille vai yrityksille. Seuraavassa on lueteltu joitakin Bisnoden tarjoamia ratkaisuja:

  • Tiedostopohjaiset ratkaisut
  • Rajapintapohjaiset ratkaisut
    • Integrointi mm. seuraaviin CRM –järjestelmiin: Microsoft Dynamics CRM 2011–2016 ja Salesforce

Bisnoden kokenut tiimi tuottaa analyyseja, jotta sinä voisit maksimoida nykyasiakkaittesi arvon laajentaa liiketoimintaasi asiakasrekisteriäsi hyödyntäen. Lisäksi toteuttamiemme analyysien kautta löydät uusia, kannattavia asiakkaita kasvun tueksi. Hyödynnämme analyyseissa sekä omaa dataasi että Bisnoden dataa, jotta juuri sinun liiketoimintasi haasteet olisivat oikeiden ratkaisuiden lähtökohtana.

Tarjoamme monipuolista analytiikkaa:

Asiakasanalyysi

Asiakasanalyysi antaa sinulle tietoa siitä, minkälaisia asiakkaasi ovat, missä kohderyhmässä yrityksesi menestyy parhaiten ja minkälainen markkinaosuutesi on. Analyysin avulla löydät niin kutsuttuja kaksosia, jotka muistuttavat nykyisiä parhaita asiakkaitasi. Tunnistamalla muutokset asiakastietojärjestelmässäsi varmistut siitä, että viestit juuri oikeille asiakkaille juuri oikeaan aikaan.

Ennakoiva analytiikka

Prediktiivinen analytiikka ennakoi erilaisia tapahtumia. Usein muutoksissa on kyse siitä, että asiakkaan ostokäyttäytymisessä tai tarpeessa tapahtuu muutos. Kyseessä voi olla esimerkiksi henkilö, joka ostaa auton tai muuttaa. Kun saat tietoa keskeisistä muutoksista asiakkaasi elämässä, vaikutat oikeisiin ihmisiin oikeaan aikaan ja lisäät suoramarkkinointisi tarkkuutta.

Muut analyyttiset palvelut

Bisnode tarjoaa laajan valikoiman monipuolisia analyyttisia palveluita. Liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseksi tarjoamme sinulle yksilöllisesti suunniteltuja analyyseja, työpajoja, tutkimuksia ja raportteja. Lisäksi Bisnoden analyytikot auttavat sinua yksilöllisten toimeksiantojen kanssa.

Esimerkkejä palveluistamme:

  • Asiakasanalyysi
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen ja analysointi
  • Marketing score
  • Segmentointianalyysi
  • Ostoskorianalyysi

 

Maksimoi asiakassuhteittesi arvo ajantasaisen CRM-järjestelmän avulla

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00