Tehosta markkinointia triggereillä 

Markkinoinnin ROI kasvuun triggereillä ja signaaleilla

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Kehitä liiketoimintaasi tavoittamalla asiakkaat oikeaan aikaan

checkmark.svg

Varmista paras mahdollinen tarkkuus smart datan avulla

checkmark.svg

Virtaviivaista markkinointiprosessisi kokonaisratkaisun avulla

Ajoituksen tärkeys

Ajoituksen tärkeys

Viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville on jatkuvana haasteena paitsi tavoittaa yleisö, myös saada vastaanottaja huomaamaan ja sisäistämään itse viesti. Tavoitteen ollessa konversion parantaminen ja myynnin kasvu, kampanjan ajoitus on äärimmäisen tärkeää. Tarjouksen ohjaaminen asiakkaalle juuri tämän ostohetkellä saattaa olla kaupan kannalta ratkaisevaa.

Tapahtumiin perustuvat triggerit toimivat markkinoinnin käytössä viestinnän ja myynnin optimointiin. Kokemuksemme on kuitenkin osoittanut, että todellinen haaste ei ole itse triggereihin perustuvassa markkinoinnissa. Pikemminkin haasteena on markkinoinnin hallinta, käytännön toteutus sekä aikaa, tietämystä, teknologiaa ja oleellista tietoa vaativat analyysit. Tarjoamme siksi ratkaisun, jolla varmistat koko prosessin toimivuuden kohdeyleisöjen valinnasta laatuvarmistettuun dataan, toteutukseen ja valvontaan. Näin tavoitat asiakkaat juuri oikealla hetkellä, tehostat markkinoinnin vaikutusta ja kasvattat markkinoinnin ROI:ta.

Tunnista triggerit ja kasvata tuottoa

Tunnista triggerit ja kasvata tuottoa

Varmista paremmat tulokset triggereillä

  • Kasvata tuottavuutta tavoittamalla asiakkaat silloin, kun he ovat valmiita ostoihin esim. tiettyjen tapahtumien sattuessa
  • Markkinointi-investointisi saa paremman tuoton, kun kampanjoiden vaikutus kasvaa.
  • Saat varmuuden tavoitteiden toteutumisesta kampanja-analyysien avulla
Vahvista markkinointiasi automaattisella kokonaisratkaisulla

Vahvista markkinointiasi automaattisella kokonaisratkaisulla

Varmista prosessin laatu triggereillä

  • Paranna tarkkuutta päivitettyyn ja laadukkaaseen dataan pohjautuvalla tapahtumalähtöisellä markkinoinnilla
  • Keskitä resurssisi ydinosaamiseesi ja anna Bisnoden hoitaa koko prosessi kohderyhmien valinnasta kampanjan tuotantoon, levitykseen ja valvontaan
  • Virtaviivaista markkinointisi ja varmista laatu täysin automaattisilla prosesseilla

Triggereihin pohjautuvan markkinoinnin perusidea on, että voit olla yhteydessä nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin asiakkaisiin juuri silloin, kun heidän kiinnostuksensa tarjontaasi on suurinta. Tällaiset hetket tai tapahtumat (triggerit) voidaan tunnistaa Bisnoden ajantasaisen ja laadullisen tiedon perusteella. Näin voit optimoida työsi ja saada aikaan suurimman mahdollisen vaikutuksen.

Bisnoden triggereihin perustuva markkinointi sisältää muun muassa seuraavia vaiheita:

Kohderyhmän valitseminen

Tunnistamme jatkuvasti liiketoimintasi kannalta kiinnostavimpia kohdeyleisöjä. Käytämme valinnassa useita muuttujia, joilla voimme taata sopivan kohdeyleisön.

Datan laadun varmistaminen

Käymme jatkuvasti dataasi läpi varmistaaksemme sen laadun ja täydennämme sitä Bisnoden datalla. Tietokantamme on aina yhteydessä virallisiin lähteisiin.

Kampanjan toteutus

Autamme sinua markkinointikampanjasi toteutuksessa, kuten painatuksessa ja jakelussa. Sinä päätät, mitä kanavia haluat hyödyntää.

Jatkotoimenpiteet

Bisnode arvioi tuloksia kampanja-analyysin avulla. Näin saat tarkat tiedot siitä, kuinka moni henkilö sai postituksesi, kuinka moni reagoi siihen, mitä se maksoi ja millaisia tuloja siitä syntyi. 

Bisnodella on erityisesti kokemusta triggereihin perustuvasta markkinoinnista autoalalla, jossa olemme auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan erinomaisia tuloksia. On olemassa useita tapahtumia (triggereitä), joissa huolto- ja katsastusasemat sekä lisävarusteiden ja osien myyjät voivat tarjota tuotteitaan ja palveluitaan ajoneuvojen omistajille juuri silloin, kun nämä ovat erityisen kiinnostuneita.

Tunnista triggerit ja ajoita markkinointisi sopivaan hetkeen

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00