Laatudataa markkinoinnin automaatioon

Mahdollista yksilöllinen markkinointi

Ota yhteyttä
checkmark.svg

Virtaviivaista asiakashankintaprosessi laatuvarmistetulla tiedolla järjestelmissäsi

checkmark.svg

Kasvata kannattavuutta optimoimalla markkinoinnin automaatiosi

checkmark.svg

Varmista pääsy laadukkaaseen dataan automaattisilla päivityksillä

GettyImages-171106488.jpg

Räätälöity ja potentiaaliset asiakkaat oikea-aikaisesti tavoittava tieto on yhä tärkeämpää markkinointi- ja myyntilähtöisille sekä parempaan konversioon pyrkiville yrityksille. Markkinoinnin automaatiosta on tullut tärkeä kätevä työkalu markkinoijien työkaluvalikoimassa.

Erityisesti monet verkkokauppatoimijat ovat sisäistäneet markkinoinnin automaation periaatteet ja työstävät nykyään systemaattisesti asiakkaiden verkossa jälkeensä jättämiä, digitaalisia jalanjälkiä. Monet kuitenkin jättävät huomiotta sen potentiaalin, joka saadaan hyödyntämällä yhdessä sekä digitaalista tietoa asiakkaista ja heidän online-ostokäyttäytymisestä että tietoa itse kuluttajasta tietokoneen takana.

Bisnoden ratkaisuilla voit tehostaa markkinoinnin automaatiotasi täydentämällä ja rikastamalla asiakastietojasi laatuvarmistetulla datalla. Näin saat sekä kilpailuetua että uusia tilaisuuksia kasvulle ja kehitykselle.

Tee tuottoisampia kauppoja kattavien tietojen avulla

Tee tuottoisampia kauppoja kattavien tietojen avulla

Pääsy laadukkaisiin markkina-, yritys- ja luottotietoihin

  • Saat kokonaiskuvan asiakkaasta hyödyntämällä sekä asiakastietoasi että julkisia tietoja ja analyyttisia malleja
  • Suunnittele kohdistettua viestintää globaalin yritystiedon ja Pohjoismaisen kuluttajatiedon avulla
  • Tunnista oikeat yritysasiakkaat reaaliaikaisesti päivitetyillä luottotiedoilla
Paranna konversiota tehostetulla markkinoinnilla

Paranna konversiota tehostetulla markkinoinnilla

Asiakasymmärrys kehittää markkinoinnin automaation prosessia tehokkaammaksi

  • Kehitä kampanjoitasi oleellisella, triggereihin perustuvalla viestinnällä
  • Kasvata kaupan todennäköisyyttä vastaanottajan tarpeisiin ja ostokäyttäytymiseen räätälöidyillä tarjouksilla
  • Kehitä myyntiprosessin oikea-aikaisuutta analysoimalla kohderyhmän ostokäyttäytymistä
Säästä aikaa integroimalla Bisnoden rajapinnat järjestelmääsi

Säästä aikaa integroimalla Bisnoden rajapinnat järjestelmääsi

Automaattinen pääsy tietoon sisäisistä järjestelmistä

  • Varmista automaattisella valvonnalla, että toimit aina päivitetyn ja vahvistetun tiedon perusteella
  • Optimoitu pääsy tietoon integroimalla ulkoiset tiedonlähteet yhteen sovellukseen
  • Virtaviivaista sisäisiä prosesseja integroimalla oleelliset tiedot suoraan järjestelmiisi

Bisnode tarjoaa kattavat yritys-, markkina- ja luottotiedot. Kauttamme pääset käsiksi monipuoliseen tietoon seuraavista kohteista:

• Yritykset

• Kuluttajat

• Kiinteistöt

• Ajoneuvot 

Lue lisää datan rikastamisesta

Useimmilla yrityksillä on nykyään pääsy valtavaan määrään dataa, mutta oikeiden, organisaation liiketoiminnan haasteisiin vastaavien tiedonjyvien tunnistaminen voi olla vaikeaa. Bisnoden analyytikot auttavat sinua saamaan irti enemmän informaatiota datastasi ja täydentämään sitä laadukkailla tiedoilla kokonaiskuvan rakentamiseksi.

He voivat toimia myös prosessi- ja yrityskonsultteina ja siten kasvattaa yrityksen kaupallisia mahdollisuuksia, vähentää kustannuksia ja varmistaa tiedonhallinnan lainmukaisuus.

Bisnoden asiantuntijat toteuttavat analyysipalveluja asiakkaille Euroopan laajuisesti, ja heillä on kattava kokemus liiketoiminnallisten haasteiden ratkaisuun pureutuvien analyysimallien rakentamisessa. Näin voit turvautua varmaan ja laatuvarmistettuun päätöksenteon tukeen.

Tieto on katoavainen hyödyke. Olosuhteet muuttuvat päivittäin ihmisten muuttaessa, vaihtaessa nimeään, mennessä naimisiin, kuollessa, vaihtaessa asuinmaata, suojellessa yksityisyyttään tai vaihtaessa puhelinnumeroaan. Kartoitamme liiketoimintasi kannalta oleelliset triggerit ja autamme sinua hyödyntämään niitä automatisoidussa markkinointiviestinnässä.

Yritysmaailmassa tapahtuu joka päivä konkursseja, muuttoja, nimenmuutoksia ja johtajiston vaihtumista. Bisnode tarjoaa palveluita, joissa oleelliset muutokset sisällytetään räätälöityihin hälytyksiin. 

Datan avulla saat selville, mitkä tapahtumat edeltävät tuotteesi tai palvelusi ostoa. Yksityishenkilö saattaa esimerkiksi ostaa uuden talon, saada lapsen tai yritys saattaa kerätä ulkoista pääomaa, avata uuden sivuliikkeen tai vaihtaa toimitusjohtajaa.

Kaikki tämä liittyy tietoon, jota me Bisnodella käytämme auttaaksemme sinua virtaviivaistamaan ja automatisoimaan markkinointisi. Ennakoivan analytiikkamme avulla tunnistamme asiakaskuntasi joukosta todennäköisimmät ostajat tietyllä aikavälillä. Näin pystyt viestimään asiakkaillesi tarpeen mukaan.

 

Lue lisää triggereistä markkinoinnissa

Yhteistyömme Dun & Bradstreetin kanssa avaa mahdollisuuden hyödyntää palvelujamme asiakkaittesi, toimittajiesi ja kumppaneidesi toimintamaista riippumatta.

Dun & Bradstreet tarjoaa 265 miljoonaa yritystä kattavan, 30 000 lähteen avulla päivitettävän tietokannan tuen omien yritystietojesi tarkastamiseen ja täydentämiseen. Pääset tarkastelemaan muun muassa seuraavia tietoja:

  • D&B D-U-N-S®-numero ja yrityksen virallinen nimi
  • Päivitetyt tiedot osoitteista, puhelinnumeroista ja päätöksentekijöistä
  • Tietoja päällekkäisistä ja epäaktiivisista yrityksistä
  • Tietoja esimerkiksi maailmanlaajuisista omistajuusrakenteista, konsernikytköksistä ja luottokelpoisuudesta 

Bisnode tarjoaa Pohjoismaisia ratkaisuja, joiden avulla saat suoran yhteyden Pohjoismaiden kuluttajatietoihin. Pääset tarkastelemaan ajantasaista ja täsmällistä tietoa Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Ruotsissa asuvista kuluttajista.

Enemmän irti markkinoinnin automaatiosta datan avulla

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00