Tutkimusraportti

Dataohjautuva asiakaskokemus

Koukuta asiakkaasi ostopolun kaikissa vaiheissa

Tutkimusraportti on nyt ilmestynyt!

Tutkimusraportti on nyt ilmestynyt!

Uunituore tutkimusraporttimme, Dataohjautuva asiakaskokemus - koukuta asiakkaasi ostopolun kaikissa vaiheissa, on nyt ladattavissa täältä

 

Lyhyesti tutkimuksesta:

Alkukeväällä 2018 teetimme Taloustutkimuksella tutkimuksen, jossa haastateltiin 15-79 -vuotiaita suomalaisia eri puolella Suomea. Yhteensä haastatteluita tehtiin 3000 kappaletta ja niissä kartoitettiin seuraavia osa-alueita.

  • Mistä kanavista ostopäätöksiin liittyvää tietoa etsitään ensisijaisesti?
  • Mikä tietolähde vaikuttaa eniten ostopäätökseen?
  • Suosivatko suomalaiset verkkokauppaa vai kivijalkamyymälää?
  • Mitä tuotteita ostetaan tyypillisesti verkosta?
  • Mikä on suosituin toimitustapa eri tuotteille?
  • Mitä asiakaspalvelukanavaa suositaan erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa?
  • Missä sosiaalisen median kanavissa suomalaiset ovat kaikista aktiivisimpia?

Jos mieluiten haluat pikakatsauksen tutkimukseen sekä asiakaskokemuksen johtamiseen uusiin trendeihin, ilmoittaudu webinaariimme 7.11!

Tutustu ja ilmoittaudu