Tutkimusraportti

Dataohjautuva asiakaskokemus

Tilaa tutkimusraportti sähköpostiisi

Tilaa ennakkoon tästä:

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.

Tulossa pian!

Alkukeväällä 2018 teetimme Taloustutkimuksella tutkimuksen, jossa haastateltiin 15-79 -vuotiaita suomalaisia eri puolella Suomea. Yhteensä haastatteluita tehtiin 3000 kappaletta ja niissä kartoitettiin seuraavia osa-alueita.

  • Mistä kanavista ostopäätöksiin liittyvää tietoa etsitään ensisijaisesti?
  • Mikä tietolähde vaikuttaa eniten ostopäätökseen?
  • Suosivatko suomalaiset verkkokauppaa vai kivijalkamyymälää?
  • Mitä tuotteita ostetaan tyypillisesti verkosta?
  • Mikä on suosituin toimitustapa eri tuotteille?
  • Mitä asiakaspalvelukanavaa suositaan erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa?
  • Missä sosiaalisen median kanavissa suomalaiset ovat kaikista aktiivisimpia?

Jätä yhteystietosi lomakkeen kautta, niin lähetämme tutkimusraportin sähköpostiisi heti sen ilmestyttyä.