Aamiaistilaisuus

Smart Data - digitaalisen markkinoinnin uudet tuulet

22.11.2018 Scandic Park Helsinki klo 8:30-11:00

Ilmoittaudu

Tervetuloa datan täyteiseen aamupäivään!

Kuulemme mielenkiintoisia puheenvuoroja smart datan hyödyntämisestä digitaalisessa markkinoinnissa. Miten ratkaista digitaalisen mainonnan offline-online datahaasteet? Millaisia ovat MTV:n uudet digitaaliset yleisöt? Mitä tapahtuu, kun smart datan voiman päästää valloilleen?

Aamupäivän aiheina mm.

Pär Österlund: Ratkaise digitaalisen mainonnan offline-online datahaaste

  • Miksi pelkkä evästekohdentaminen voi johtaa harhaan?
  • Miten mediaostaminen muuttuu?
  • Miten kasvattaa mainonnan tuloksellisuutta offline datan avulla?

Pasi Raassina: Data osana MTV:n digitalisoitumista ja medialiikevaihdon kasvattamista: Case MTV Katsomo

  • Puheenvuorossaan MTV:n suunnittelujohtaja Pasi Raassina kertoo mikä rooli datalla on ollut osana MTV:n digitalisoitumista. Lisäksi Pasi kertoo, miten data auttaa mainostajia ymmärtämään paremmin kuluttajien tarpeita ja miten verkkomainontaa on voidaan kohdentaa paremmin tämän ymmärryksen avulla.

Jean-Philippe Schepens: Unleashing the the power of Smart Data

Missä ja milloin?

Missä ja milloin?

Aika: 22.11.2018, klo 08:30-11:00
Paikka: Scandic Park Helsinki, Mannerheimintie 46, 00260 Helsinki. Katso tarkempi sijainti kartalta

Tuletko omalla autolla? Katso pysäköintipaikat tästä
Saavutko julkisilla kulkuvälineillä? Katso liikenneyhteydet tästä

Ilmoittaudu

par-260x260.jpg

Pär Österlund

Group Director B2C Marketing, Bisnode

Pär on digitaalisen markkinoinnin johtava asiantuntija. Bisnodella hän vastaa markkinoinnin tuotteista ja ratkaisuista. Ennen siirtymistään Bisnodelle, hän perusti kaksi yritystä, ohjelmistoyrityksen ja digitoimiston. Pär on kirjoittanut useita teoksia ja oppaita, joista eniten mainetta on niittänyt Tykkäämistalous -kirja.

pasi-raassina-260x260.jpg

Pasi Raassina

Planning Director, MTV Oy

Pasi vastaa MTV:n mainosrahoitteisista digitaalisista palveluista, kuten mtvuutiset.fi ja MTV Katsomo. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus digitaalisten palveluiden ja digitaalisten mainosratkaisuiden kehittämisessä. Ennen siirtymistään MTV:lle hän loi vankan kokemuspohjan toimimalla useita vuosia moninaisissa tehtävissä broadcast -toimialalla.

j-p-260x260.jpg

Jean-Philippe Schepens

Smart Data Master

Jean-Philippe Schepens on eräs johtavista eurooppalaisista data-analytiikka -alan asiantuntijoista. Bisnodella Jean-Philippe auttaa suuria kansainvälisiä asiakasyrityksiä ratkaisemaan erilaisia bisneskriittisiä haasteita smart datan avulla ja kasvattamaan liiketoimintaa analytiikan keinoin. Hän on perustanut Bisnode Groupiin kuuluvan belgialaisen Swan Insightsin, joka on saanut tunnustusta mm. luovista ratkaisuistaan prediktiivisessä analytiikassa, big datan strukturoimisessa ja koneoppimisessa.

Ilmoittaudu tästä!

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.