Bisnode osti Real Audiencen - yrityskauppa vahvistaa Bisnoden digitaalisen mainonnan tarjoomaa

27 kesä 2019

LEHDISTÖTIEDOTE

Bisnoden digitaalisen mainonnan tarjooma laajenee ja vahvistuu huippuluokan henkilöstön ja uniikin integroidun customer data platformin (CDP) myötä. Customer data platform mahdollistaa offline-datan hyödyntämisen menestyksekkäästi online-kanavissa.

Bisnode, Euroopan johtava data ja analytiikka-alan yritys, on ostanut Real Audiencen, merkittävän customer data platform -toimijan. Yrityskauppa, huippuasiantuntijoista koostuva henkilöstö ja CDP vahvistavat Bisnoden sitoutumista dataan digitaalista mainontaa varten. Tämä auttaa laajentamaan Bisnoden tarjoomaa.

”Online-mainontaa on nyt mahdollista tehostaa samalla, korkealuokkaisella datalla, jota olemme käyttäneet offline-kanavissa jo vuosia,” sanoo Magnus Silfverberg, Bisnode Groupin toimitusjohtaja.

”Yrityskauppa tarjoaa meille merkittäviä uusia mahdollisuuksia, laajemman tarjooman sekä vahvan brändin. Lisäksi saamme tilaisuuden työskennellä Bisnoden monipuolisen asiakasportfolion kanssa,” sanoo Anders Willstedt, Real Audiencen toimitusjohtaja.

Bisnode toivottaa Real Audiencen tiimin tervetulleeksi.

Lisätietoja:

Magnus Silfverberg, toimitusjohtaja, Bisnode
Vaihde: +46 8 558 059 00
E-mail: magnus.silfverberg@bisnode.com

Anders Willstedt CEO, Real Audience
Puhelin: +47 980 650 70
E-mail: anders@realaudience.se

Anna Albinson, CMO, Bisnode Group
Mobile: +46 73 158 56 07
E-mail: anna.albinsson@bisnode.com

Bisnodesta

Bisnode on johtava ja edistyksellinen data- ja analytiikka-alan yritys, joka rakentaa valoisaa tulevaisuutta smart datan avulla. Yrityksessä työskentelee yli 2 300 intohimoista ja uteliasta työntekijää, jotka tekevät yhteistyötä yhteensä 19 Euroopan maassa. Bisnode auttaa yrityksiä ennustamaan asiakkaiden käyttäytymistä, hallitsemaan liiketoimintaan liittyvää riskiä ja löytämään innovatiivisia vastauksia erilaisiin liiketoiminnallisiin kysymyksiin analytiikan ja scoring-mallien kautta.