Etsi

Bisnode Group on viime vuosien ajan laajentanut ratkaisutarjoamaansa digitaalisen markkinoinnin osalta Suomen lisäksi useissa Euroopan maissa. Muun muassa yhteistyöratkaisut mediatoimijoiden kanssa ovat tuoneet uusia näkökulmia ja kohderyhmiä digitaalisen kanavan mainostajille. Bisnoden dataa hyödyntämällä voidaan tavoittaa entistä tehokkaammin sekä kuluttajia että yrityspäättäjiä eri digikanavissa.

”Näemme yhteistyön IAB Finlandin kanssa mahdollisuutena olla vaikuttamassa niin muuttuvaan sääntelyyn kuin tulevaisuuden mahdollisuuksien kartoittamiseen. Olemme jo aiemmin tehneet yhteistyötä IAB Finlandin ja Pasi Raassinan kanssa. Uskon, että yhteistyömme jatkuu yhtä menestyksekkäästi”, kertoo Bisnoden johtaja Lauri Mähönen.

”IAB:n jäsenmäärä on kasvanut hienosti viimeisen vuoden aikana ja tähän jatkeeksi on todella mukavaa saada myös Bisnode mukaan IAB:n toimintaan. Uskon, että Bisnode omalla osaamisellaan tuottaa lisäarvoa koko IAB Finlandin toiminnalle ja samalla pystymme tarjoamaan Bisnodelle luontevan asiantuntijayhteisön, jossa myös yrityksen oma osaaminen sekä yhteistyön edellytykset kasvavat etenkin nyt, kun digimarkkina on tulevina vuosina isojen muutosten edessä", toteaa IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassina

 

Lisätietoa:

Bisnode
Lauri Mähönen, Head of Business Development
+358 40 732 5322, lauri.mahonen@bisnode.com

IAB Finland
Pasi Raassina, toiminnanjohtaja
+358 40 575 3726, pasi.raassina@iab.fi

 

IAB Finland

IAB Finland syntyi, kun web otti ensiaskeleitaan tuoden jotain aivan uutta markkinointiin. Nähtiin, että muutoksesta on mahdollista synnyttää kasvua. Tänään IAB:ta tarvitaan enemmän kuin koskaan, jotta yritykset ja yksilöt pysyvät mukana markkinoinnin muutoksessa. Tätä varten IAB luo puolueetonta tietoa ja tarjoaa sitä helposti ja innostavassa muodossa jäsenilleen ja suurelle yleisölle. Jäsenilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen. Markkinointiyhteisölle IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. Suurelle yleisölle IAB on tunnettu paremman markkinointikokemuksen puolestapuhujana. IAB – Muutoksen tekijöille. www.iab.fi

 

Bisnode

Bisnode on edistyksellinen data- ja analytiikka-alan yritys, joka rakentaa valoisaa tulevaisuutta smart datan avulla. Yrityksessä työskentelee yli 2 100 intohimoista ja uteliasta työntekijää, jotka tekevät yhteistyötä yhteensä 19 Euroopan maassa. Bisnode auttaa yrityksiä ennustamaan asiakkaiden käyttäytymistä, hallitsemaan liiketoimintaan liittyvää riskiä ja löytämään vastauksia erilaisiin liiketoiminnallisiin kysymyksiin analytiikan ja scoring-mallien kautta. www.bisnode.fi

In English