Suomen Suoramainonta on neljästätoista yhtiöstä koostuva Suomen suurin suoramainontakonserni. Asiakkaita on tuhansia. Joukkoon mahtuu niin kaupunkilehtiä kuin paikallisia ja valtakunnallisia suoramainostajiakin.
Aikaisemmin asiakkaiden tiedot olivat hajallaan konsernin eri yhtiöiden omissa CRM-järjestelmissä. Nyt konsernissa on käytössä yhteinen Microsoft Dynamics CRM, joka on integroitu Bisnoden yritystietokantaan.
Tärkein Bisnode-integraation tuoma liiketoimintahyöty on luottotappioiden väheneminen.
"Nyt kun Bisnoden tietokanta on integroitu osaksi meidän CRM:ää saamme automaattisen luottotietojen tarkistuksen aina uutta asiakasta perustettaessa. Lisäksi olemassa oleville asiakkaille on luottotietojen valvonta. Se tarkoittaa, että asiakkaiden luottotiedoissa tapahtuvat muutokset päivittyvät automaattisesti meidän CRM:ään.", Sanoo Suomen Suoramainonnan Business Controller Eeva-Liisa Marjomaa.