Asiakkaan ääni

Indeksi, joka kertoo sitoutumisesta asiakaskokemukseen

Asiakkaan ääni kertoo sitoutumisesta korkeaan asiakastyytyväisyyteen

Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan yli 500 000 asiakaspalautteen pohjalta ja se korreloi voimakkaasti Net Promoter Scoren kanssa. Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.

Parhaimmat contact centerit ja asiakaspalvelijat palkitaan vuosittain

Parhaimmat contact centerit ja asiakaspalvelijat palkitaan vuosittain

Jaamme Asiakkaan Ääni -palkinnot vuosittain parhaille ja eniten kehittyneille asiakaspalveluille sekä asiakaspalvelijoille. Kilpailussa on mukana tuhansia asiakaspalvelijoita ja palkinnot perustuvat satoihin tuhansiin asiakaspalvelukohtaamisista annettuihin palautteisiin.

Asiakkaan Ääni -palkinnon voittajien Net Promoter Score arvot ovat erittäin korkeita ja heidän palveluaan suositellaan voimakkaasti. Asiakkaan Ääni voittajaksi pääseminen edellyttää erinomaista ja tasalaatuista palvelua sekä päämäärätietoista työtä sen kehittämiseksi. Jokaisen vuoden voittajan Asiakkaan Ääni -indeksi on ollut edellistä vuotta parempi. Lisäksi kilpailussa mukana olevat asiakaspalvelut ovatkin nostaneet asiakaskokemustaan keskimäärin 15-20% vuodessa.


Puheenvuoro

Mikä tekee hyvän asiakaspalvelijan?

Vuoden asiakaspalvelija -tittelin voittanut Maiju Häänpaa S-Pankista kertoo ajatuksiaan asiakaspalvelutyöstä

Asiakkaan Ääni -vertailun voittajia 2015-2017

Asiakkaan Ääni
Paras asiakaspalvelu, suuret
2015 2016 2017
1. sija S-Pankki - luotonvalvonta Kuopion Energia Varma - eläkepalvelut
2. sija Kuopion Energia Autokeskus LähiTapiola - korvauspalvelut
3. sija Autokeskus Autokeskus OP



Asiakkaan Ääni
Paras asiakaspalvelu, pienet ja keskisuuret
2015 2016 2017
1. sija - - LeasePlan
2. sija - - Turva
3. sija - - Kuopion Energia



Asiakkaan Ääni
Eniten kehittynyt asiakaspalvelu
2015 2016 2017
1. sija SATO OP Finnair
2. sija Autokeskus Fonecta DNA Business
3. sija DNA Business DNA Business Sato



Asiakkaan Ääni
Asiakaspalvelijat
2015 2016 2017
Paras asiakaspalvelija Maiju Haanpää, S-Pankki, luotonvalvonta Jenni Kankkunen, Kuopion Energia Outi Viljanen, Varma
Parhaiten kehittynyt asiakaspalvelija Carola Rosenback, DNA Business Kaisa Hautaoja, S-Asiakaspalvelu Ronja Johansson, Finnair/RTG Sales

Syvennä osaamistasi asiakaskokemuksen johtamisesta

Johda ja kehitä asiakaskokemusta

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä?

Ole meihin yhteydessä

Tavoitat meidät arkisin klo 8.00-16.00