Tuemme yhteiskuntaa helpottamalla kaupankäyntiä reaaliaikaisella datalla
Tänä päivänä kaupankäynnin helpottaminen on kriittistä - ja yksi tapa on luottotiedon hyödyntäminen.
Toimi oleellisen tiedon perusteella ja tee tietoon perustuvia päätöksiä
Kilpailu kiristyy, tarve tehdä nopeita, varmoja ja tehokkaita päätöksiä lisääntyy ja huonoihin päätöksiin liittyvät riskit ovat entistä suurempia. Kuinka voit olla varma, että toimenpiteesi perustuvat oleelliseen tietoon?
Keräämme ympärillemme valtavia määriä tietoa, ja tiedon määrä lisääntyy entisestään digitalisaation edetessä. Haasteena on se, miten dataa voidaan jalostaa, hallinnoida ja analysoida niin, että se tuottaa aitoja oivalluksia ja täsmällistä tukea päätöksille.
Me Bisnodella olemme varmoja siitä, että älykäs data vaikuttaa jo nyt tapaamme tehdä päätöksiä niin julkisella kuin yksityiselläkin sektorilla. Nämä vaikutukset tulevat myös näkymään tulevaisuudessamme.
Opi miten smart data ja analytiikka auttavat sinun liiketoimintaasi
Hyödynnä smart dataa ja muodosta kokonaiskuva asiakkaista, yrityksistä, riskeistä ja mahdollisuuksista
Hyödynnä smart dataa ja löydä uusia asiakkaita, kasvata myyntiä, optimoi riskiä ja rakenna kestäviä asiakassuhteita
Hyödynnä smart dataa ja tehosta päätöksentekoa sekä liiketoiminnan prosesseja
Tänä päivänä kaupankäynnin helpottaminen on kriittistä - ja yksi tapa on luottotiedon hyödyntäminen.
Joka vuosi ihmiskunnan tuottaman datan määrä kasvaa eksponentiaalisesti. International Data Corporationin raportin mukaan vuoteen 2010 mennessä dataa oli luotu yhteensä 1,2 biljoonaa gigatavua. Vuonna 2020 luvun odotetaan nousevan 40 biljoonaan ja vuonna 2025 jo 463 biljoonaan.
Tulevaisuuden datavetoista liiketoimintaa muovaavat monenlaiset paradigmamuutokset. Esittelemme kolme megatrendiä, joita kannattaa pitää silmällä – sekä ratkaisuja, jotka auttavat sinua valmistautumaan niihin jo nyt.
Kun teknologiayhtiö Esri Sweden huomasi, että myyntikäynnit eivät tuoneet riittävästi uutta kauppaa, päätti yritys muuttaa toimintatapojaan. Esri päätti laittaa mutu-tuntuman sivuun ja luottaa myynti- ja markkinointiprosessien kautta saatavaan dataan.
Dataan hukkumassa Vuonna 1999 pahaa-aavistamattomalle yleisölle julkaistiin tieteiselokuva Matrix. Elokuvaa tähdittää lipevä Keanu Reeves, ja se sisältää ennennäkemättömiä visuaalisia ”luotiaika”-tehosteita. Kyseessä on dystooppinen elokuva. Ihmiskunnan ovat orjuuttaneet koneet, jotka perustuvat kaikkialla läsnä olevaan aavemaiseen vihreään koodiin.
Ihmisillä ei ole koskaan aiemmin historiassa ollut näin paljon luotettavaa dataa käytettävissään. Miksi siis teemme yhä virheitä? Elämme datan yliannostuksen aikakaudella, sillä meillä ei ole koskaan ollut saatavilla näin paljon näin nopeasti. Miten saamme siitä kaikesta selvää? En näe faktoja kaikelta datalta.