Dataohjautuva markkinointi

Data – markkinoijan uusi työkalu

Paremmin kohdennettua markkinointia, tyytyväisemmät asiakkaat ja suurempi ROI

Markkinoinnin ammattilaiset elävät mielenkiintoisia aikoja. Nyky-yhteiskunta tuottaa dataa nopealla tahdilla, ja mahdollisuudet kerätä tietoa nykyisistä ja mahdollisista asiakkaista digitaalisten kanavien ja sosiaalisen median avulla ovat lähes loputtomat. Kampanjoita suunnittelevat markkinoinnin ammattilaiset oppivat tuntemaan asiakkaansa ja heidän tarpeensa ja toiveensa paremmin seuraamalla kuluttajien digitaalisia jalanjälkiä. Kuluttajille välitettävää viestiä voi myös jatkuvasti muokata kampanjan aikana seuraamalla miten asiakkaat reagoivat viestiin. Näin vaikutat siihen, minkälainen kokemus asiakkaillesi syntyy markkinoinnin kautta

Analytiikasta on tullut luonnollinen osa markkinointia, ja yhä useampi kuluttaja odottaa yrityksiltä personoitua ja osuvaa viestintää sekä ymmärrystä siitä, miten ja milloin kuluttajien tarpeet tulee täyttää. Me Bisnodella teemme päivittäin töitä jalostaaksemme, tulkitaksemme ja analysoidaksemme dataa, jotta asiakkaamme voivat tehostaa markkinointiaan. Täällä jaamme artikkeleita ja uutisia dataohjautuvaan markkinointiin liittyen.

Tilaa viimeisimmät uutiset datasta, analytiikasta ja asiakaskokemuksesta suoraan sähköpostiisi