Dataohjautuva markkinointi

Data – markkinoijan uusi työkalu

Paremmin kohdennettua markkinointia, tyytyväisemmät asiakkaat ja suurempi ROI

Markkinoinnin ammattilaiset elävät mielenkiintoisia aikoja. Nyky-yhteiskunta tuottaa dataa nopealla tahdilla, ja mahdollisuudet kerätä tietoa nykyisistä ja mahdollisista asiakkaista digitaalisten kanavien ja sosiaalisen median avulla ovat lähes loputtomat. Kampanjoita suunnittelevat markkinoinnin ammattilaiset oppivat tuntemaan asiakkaansa ja heidän tarpeensa ja toiveensa paremmin seuraamalla kuluttajien digitaalisia jalanjälkiä. Kuluttajille välitettävää viestiä voi myös jatkuvasti muokata kampanjan aikana seuraamalla miten asiakkaat reagoivat viestiin. Näin vaikutat siihen, minkälainen kokemus asiakkaillesi syntyy markkinoinnin kautta

Analytiikasta on tullut luonnollinen osa markkinointia, ja yhä useampi kuluttaja odottaa yrityksiltä personoitua ja osuvaa viestintää sekä ymmärrystä siitä, miten ja milloin kuluttajien tarpeet tulee täyttää. Me Bisnodella teemme päivittäin töitä jalostaaksemme, tulkitaksemme ja analysoidaksemme dataa, jotta asiakkaamme voivat tehostaa markkinointiaan. Täällä jaamme artikkeleita ja uutisia dataohjautuvaan markkinointiin liittyen.

Tilaa viimeisimmät uutiset datasta, analytiikasta ja asiakaskokemuksesta suoraan sähköpostiisi

Bisnoden tietosuojasta

Bisnodella käsittelemme tietojasi aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää tietojenkäsittelyyn liittyvistä periaatteistamme tietosuojaselosteestamme.

Tee parempia liiketoimintapäätöksiä

Opi miten smart data ja analytiikka auttavat sinun liiketoimintaasi

Rikasta dataa ja varmista sen laatu

Hyödynnä smart dataa ja muodosta kokonaiskuva asiakkaista, yrityksistä, riskeistä ja mahdollisuuksista

  • Varmista datan laatu järjestelmissä ja prosesseissa
  • Pidä asiakastietosi aina ajantasalla
  • Rikasta dataa Bisnoden laadukkaalla datalla

Kasvata asiakkuuksiesi arvoa

Hyödynnä smart dataa ja löydä uusia asiakkaita, kasvata myyntiä, optimoi riskiä ja rakenna kestäviä asiakassuhteita

  • Tunnista ja tavoita uusia asiakkaita
  • Optimoi riskin- ja luotonhallinta
  • Kehitä suhteita nykyisiin asiakkaisiin
  • Johda ja kehitä asiakaskokemusta

Automatisoi liiketoimintaa koskevat päätökset

Hyödynnä smart dataa ja tehosta päätöksentekoa sekä liiketoiminnan prosesseja

  • Vahvista markkinointiasi datalla, hälytyksillä ja triggereillä
  • Automatisoi riskienhallintaan ja luottopäätöksiin liittyvät prosessit
  • Integroi laadukas data liiketoimintaprosesseihisi